Aktiivsem vilistlastegevus algas 1990. aastate keskel, mil EBS-i oli lõpetanud juba mitusada inimest. Nii hakatigi mõtlema tegevustele, mis pakuksid huvi ja kasu nii vilistlastele kui ka ülikoolile.
Traditsiooni nime on väärt kandma näiteks 1999. aastal alguse saanud vilistlaskonverentsid. Kokku toimus üheksa edukat vilistlaskonverentsi, tuues kuulajate ette teemad ning esinejad, mis huvitasid mitte ainult ebsikaid, vaid ka Eesti ühiskonda.
2007. aastal sai alguse vilistlaste õhtusöökide korraldamine, kus lisaks meeldivas õhkkonnas ajaveetmisele saab kuulata põnevaid esinejaid. Vilistlaste õhtusöökide traditsioon kestab tänapäevani.
Aastaid on vastu pidanud ka vilistlaste kirg golfimängu vastu. EBS Alumni Golfi on korraldatud juba 14 korda ning lisaks vilistlastele on Jõelähtmesse palli auku ajama oodatud EBS-i tudengid ja õppejõud. Kõikidest Alumni Golfidest osa võtnud vilistlane ja EBS Executive Educationi juht Peep Aaviksoo nendib, et Alumni Golf on kammerlik sündmus, mis ei löö massiga, vaid mõnusa vaibiga.
Golfivõistlusel mängitakse kolmes võistlusklassis – A, B, ja C. Autasustatakse iga võistlusklassi kahte paremat mängijat ning löögimängu võitjat. Parima löögimängu tulemuse teinud ning A klassi võitja nimi kantakse Madis Habakuke annetatud karikale, mis on pärit 1889. aastast ja soetatud Bukowski oksjonilt – see jääb EBS-i ruumidesse golfivõistlust meenutama.
Need, kes pjedestaali kõrgematele astmetele ei küündi, ei pea siiski kurvastama. EBS Alumni Golfil on tavaks, et mängijad toovad oma ettevõtetest auhindu ning kõik võistlejad lahkuvad võistluselt mõne meenega.
Pärast seda, kui Madis Habakuk meie seast 2016. aasta septembri alguses lahkus, on EBS Alumni Golfi korraldatud sügisesel madisepäeval, 21. septembril.
See on aasta ärijuhi valimine. Tõsi, algusaastatel valiti aasta ärimeest ning idee selle aunimetuse väljaandmiseks olevat pärit San Francisco ülikooli dekaanilt. EBS-i nõukoda andis aasta ärijuhi aunimetuse välja kord aastas ning selle sai Eestis tuntud ja hea mainega ärijuht panuse eest oma ettevõtte arendamisel.
Eesti majanduse ja ettevõtluse areng tõi kaasa vajaduse aasta ärijuhi statuudi muutmiseks. Nõnda hakati EBS-i aasta ärijuhiks valima inimesi, kes on loonud või arendanud firma või firmade grupi, mille majandustegevus on olnud silmapaistev üle kahe aasta.
Samuti pidi aasta ärijuhi kandidaat olema tuntud ja positiivse mainega majandusringkondades ja avalikus elus ning maksuametil ei tohtinud olla talle pretensioone. Ühele inimesele sai tiitli omistada vaid korra. Kandidaate esitasid EBS-i nõukoja liikmed, EBS-i EMBA programmis osalejad ning programmi vilistlased.
Aasta ärijuhile anti aunimetus pidulikult üle juunis, ülikooli lõpuaktusel. Auhinnaks oli massiivne skulptuur, kus püramiidi otsas istub pronksist buldog krooniga. 2011. aastal sai aasta ärijuhi tiitli esimest korda välismaalane, Trigon Capital Groupi nõukogu esimees Joakim Helenius.
Tema sõnul peab hea ärijuht olema usaldusväärne, näitama initsiatiivi, omama sügavat arusaama oma vastutusvaldkonnast ning olema võimeline tegema koostööd teiste inimestega. “Viimane punkt on eriti oluline eelis edu saavutamiseks Eestis. Eestlased on sageli väga head spetsialistid, kuid neil puudub oskus ennast ja oma ideid organisatsiooni sees ning ka välismaailmas “müüa”. Need, kes arendavad lisaks muudele ärijuhi omadustele endas ka head müügioskust, on inimesed, kes kõige tõenäolisemalt tippu jõuavad.”
2012. aastal valiti aasta ärijuhiks esimest korda naine – Estraveli tegevjuht ja juhatuse liige Anne Samlik. “Hea ärijuht pingutab iga päev, et olla oma töötajatele veelgi parem juht. Tänapäeva ärijuhtide suurimaks väljakutseks on olla konkurentidest samm ees. Turismisektoris, nagu ka mitmel pool mujal, on järjest keerulisem leida viise, kuidas jääda edukaks väga tihedas konkurentsis. Tänu tehnoloogia arengule on ühtäkki meie konkurendiks muutunud terve maailm ja sellega tuleb hakkama saada,” rääkis Samlik juhtide suurimatest väljakutsetest.
Viimast korda anti aasta ärijuhi tiitel välja 2015. aastal, aunimetuse on aastate jooksul saanud 25 inimest. Toreda traditsiooni lõppemise põhjus on pragmaatiline: ärimeestele jagavad auhindu ka paljud teised organisatsioonid, alates rahvusvahelistest ärikonsultatsioonifirmadest ning lõpetades meediaväljaannete ja ettevõtjate esindusorganisatsioonidega. Palju sarnaseid aunimetusi eri organisatsioonidelt tekitab segadust ning kuigi auhindu jagada ja saada on tore, otsustas EBS sellest mängust lahkuda.